Elérhetőségi adatok

1055 Budapest, Szalay u. 7.
Telefon: 3119-800, 3311-773,
Telefax: 3117-867
e-mail: muk@muknet.hu
MÜK Számlaszám: 11784009-20603344

Végrendeleti nyilvántartási díj utalása
esetén: 10900011-00000009-63810001
számú számlára
Végrendeletek személyes benyújtása a
1054 Budapest, Szemere u. 8. szám alatti irodában.
Postán történő benyújtása:
1055 Budapest, Szalay u. 7.

Együttműködő partnerek

A Magyar Ügyvédi Kamara az alábbi partnerekkel kötött együttműködési megállapodást:

1. oldal

 

 

 

 

 

CompLex Kiadó
1117 Budapest,
Prielle Kornélia u. 21-35.
Tel.: 36 (1) 464 5550
Fax: 36 (1) 464 5643
www.complex.hu

HVG-ORAC
Lap- és Könyvkiadó Kft.
1137 Budapest,
Radnóti Miklós u. 2.
Tel.: 36 (1) 340 2304
Fax: 36 (1) 349 7600
www.hvgorac.hu
info@hvgorac.hu

Magyar Közlöny Lap- és Könyvkiadó
1085 Budapest,
Somogyi B. u. 6.
Tel.: 36 (1) 266 9290
Fax: 36 (1) 266 5190
www.mhk.hu

1142 Budapest,
Rákospatak u. 82.
Tel.: 36 (1) 222 3130
Fax: 36 (1) 470 0750
www.opten.hu
opten@opten.hu

 

Vannak egyes szolgáltatások, termékek, amelyek segíthetik az ügyvédi munkát:


1. Kamatkalkulátor

Nem szeret számolni? A kamatkalkulator.hu a Polgári Törvénykönyvben meghatározott, pénztartozásra vonatkozó késedelmi kamat [Ptk. 301. § (1) bekezdése, 301/A. § (2) bekezdése] kiszámításához nyújt segítséget. A kamatkalkulator.hu szolgáltatása előfizetés ellenében vehető igénybe.

2. ELOügyvéd - iratkezelési rendszer


Az ELOügyvéd iratkezelő modult az ELOoffice iratkezelőre alapozva, az Ovitas Magyarország Informatikai Kft. készítette ügyvédi iroda közreműködésével, kifejezetten ügyvédi irodák részére, az ügyvédi irodák iratkezelési igényeinek megfelelően.


Az ELOügyvéd kialakításával a cél az volt, hogy a szoftver használatával az ügyvédi iroda egységes és rendszerezett elektronikus irattárat alakíthasson ki valamint a Magyar Ügyvédi Kamarai szabályzatokban előírt nyilvántartásokat elektronikus úton vezethesse, és ezzel legyen lehetősége kiváltani a papír alapú iktatókönyveket, ügyfél- és ügykönyveket.


A rendszer figyelembe veszi a jogügyletek biztonságának elősegítésével kapcsolatos JÜB szabályzatban, a pénzmosás megelőzésével kapcsolatos Egységes és Mintaszabály¬zatban és a székhely-szolgáltatásról szóló szabályzatban előírt ügyvédi nyilvántartások vezetésének kötelezettségét. A normál iktatáson belül egy speciális JÜB iktatást is végez, ezzel lehetővé teszi, hogy a felhasználó - a JÜB szabályzatnak megfelelően a JÜB keretrendszerben történt adatlekérdezésekről külön nyilvántartást vezessen.


Az ELOügyvédbe beépítésre került a Microsec Kft. e-Szignó szoftvere is, ami lehetőséget ad a cégeljáráshoz szükséges e-akták összeállítására és kezelésére is. A Complex Kiadóval történő együttműködés alapján a Complex előfizetői számára az ELOügyvédből az iratokban hivatkozott jogszabályok Complex Jogtárban található szövege közvetlenül elérhető.


Az ELOügyvéd továbbfejlesztéssel olyan szolgáltatást is fog nyújtani, amely az elektronikus dokumentumok archiválásával függ össze.


Az ELOügyvéd a korszerű és széles körben elterjedt német ELO Digital Office cég termékére, az ELOoffice iratkezelő szoftverre épül.


Az ELOügyvéd szoftvert a MÜK ellenőrizte.


További információ: Ovitas Magyarország Informatikai Kft. (1113 Budapest, Diószegi út 37.): www.ovitas.hu, elo@ovitas.hu, tel.: (36-1) 372 05 20.

3. CompLex ügyvédi szoftverek

3.1. CompLex Officium - jogügyletek biztonságát támogató szoftver

A CompLex Officium szoftvert a Magyar Ügyvédi Kamara ellenőrizte. Az Officium a JÜB és a pénzmosás megelőzésével kapcsolatos szabályzatokban előírt nyilvántartási kötelezettségek teljesítésére létrehozott elektronikus nyilvántartás:

  • az ügyfelekről, illetve az igazolt adataikról
  • az okmányellenőrzésekről és az azok alapjául szolgáló ügyletekről
  • a hitelesített aláírásokról
  • az átalakított iratokról és az iratátalakítás tényéről
  • a bejelentésekről
  • az ügyletazonosításokról.

Rögzíti az adatváltozásokat, minden előzmény megtekinthető. Automatikusan képez JÜB-ügyszámot, de egyéni ügyszámképzés is lehetséges. A dokumentumokat titkosítva tárolja. Paraméterezhető biztonsági adatmentés felhasználói beavatkozás nélkül is. Sokoldalú keresést, rendezést, szűkítést biztosít. Személyre szabható. Egyszer elég az adatokat rögzíteni: exportálhat Word-iratokba (pl. ügyfél adatainak átemelése okiratszerkesztéskor), nyomtatványokba (pl. adatátvitel az azonosítási adatlap formanyomtatványba), Excelbe (ügy, ügyfél, dokumentumok összes adatai).

Bővebb információ az Officiumról a CompLex Kiadó Kft. honlapján. Ha kérdése van, keresse ügyfélszolgálatunkat a (40) 464-565-ös telefonszámon vagy az info@complex.hu  e-mail címen.

3.2. CompLex nyomtatványkitöltő program - Cégeditor

A Magyar Ügyvédi Kamara által ellenőrzött Cégeditor nyomtatványkitöltő programmal valamennyi bírósági, közjegyzői és földhivatali, elektronikus és papír alapú nyomtatvány kitölthető, az előírt formátumban benyújtható. Az IRM honlapjáról letölthető ingyenes Cégeditor továbbfejlesztett változata az alábbi tartalommal és funkcionalistással érhető el termékeinken.

Cégnyomtatványoknál

  • elektronikus cégeljárás támogatása
  • automatikus cégadatkitöltés a CompLex Kiadó internetes cégadatbázisával összekapcsolva; a cégadatok nem jelentenek pluszköltséget
  • több jogi képviselő adatainak eltárolása, kiválasztása, adatainak automatikus kitöltése
  • intelligens navigációs pult, intelligens rovatellenőrzés és számos más automatizmus

Cégtörvény szerződésmintáinál szeptembertől

  • új, áttekinthető dokumentum struktúra: blokkok hozzáadása és törlése
  • a szerződésmintás és nem mintás eljárások közötti átjárás támogatása
  • automatikus adatátvitel a szerződésminták, cégnyomtatványok és a cégadatbázis között
  • adatok másolása vágólapra, teljes dokumentum mentése RTF formátumban
  • PDF-készítés támogatása
  • már megszokott Cégeditor automatizmusok

Fizetési meghagyásnál

  • elektronikus fizetési meghagyásos eljárás támogatása
  • elektronikus és a papír alapú nyomtatványt kitöltő program a MOKK-kal együttműködve
  • európai fizetési meghagyás

A  számításokban segít a kamatkalkulátor, amely alkalmas arra, hogy ügyleti vagy késedelmi kamatot együttesen vagy egymástól függetlenül számoljon különböző jogalanyok közötti jogügyletekben.

Végrehajtási nyomtatványoknál

  • végrehajtási lapok és záradékok a bírósági és közjegyzői eljárásban
  • elektronikus és a papír alapú nyomtatványok elkészítése

Ingatlan-nyilvántartással kapcsolatos nyomtatványoknál

  • földhivatali és illeték nyomtatványok (kérelem, adatlap bejelentés)

Bírósági nyilvántartásba vételi eljárásban

  • alapítvány, társadalmi szervezet nyilvántartásba vétele iránti nyomtatványok

Bővebb információért látogasson el a CompLex Kiadó - az IRM cégnyomtatvány-kitöltő hivatalos szállítója - honlapjára. Ha kérdése van, keresse ügyfélszolgálatunkat a (40) 464-565-ös telefonszámon vagy az info@complex.hu  e-mail címen.

3.3. CompLex Ügyvédi Iroda szoftver: teljes körű ügyviteli megoldás

Az Ügyvédi Iroda teljes mértékben felkészült a jogügyletek biztonságának erősítéséről, illetve a pénzmosás elleni tevékenységekről szóló jogszabályok, kamarai szabályzatok által előírt nyilvántartási tevékenységek segítésére. A program, amellett hogy biztosítja a kötelező elemek rögzítését, könnyebbé is teszi ezek végzését.

Az Ügyvédi Iroda program alkalmas a fontosabb ügyvédi irodai folyamatok támogatására. Így tárolja az ügyfelek és az ügyek (megbízások) főbb adatait, azt, hogy az irodán belül kik és mennyit dolgoztak egy-egy ügyön, ahhoz milyen dokumentumok, tevékenységek kapcsolódnak. A megbízásokhoz többféle fizetési módozatot lehet rendelni, és ezeket kombinálni is lehet. A megbízásokról statisztikák készíthetőek, a számlák mellé részletes elszámolást tud adni, teljesítésigazolást készíthetünk és nyomon követhetjük, hogy a számlákat az ügyfelek teljesítették-e.

Az Ügyvédi Iroda program célja, hogy rendezett képet adjon az ügyvédi iroda bármely munkatársa számára az ügyfelekről, ügyekről és tevékenységekről (természetesen csak a megfelelő jogosultságok birtokában). A szoftver kezeli a dokumentumokat, az e-maileket, nyilvántartja az ügyfeleknek végzett munkát, határidőket, majd ezeket gyorsan és hatékonyan számlává alakítja. A program egyéni ügyvédi nyilvántartás vezetésére is alkalmas, ám valódi ereje több felhasználó esetén mutatkozik meg az információk kontrollált és hatékony követésével.

Általános elv, hogy minden adatot csak egyetlen alkalommal kelljen megadni, és legközelebb annak csak az újrafelhasználása történjen meg, így például a felvitt tevékenységekből gyorsan és egyszerűen adható összegzés az ügyfélnek, sőt akár számla is készíthető.

A jogi szabályozásnak való megfelelés biztosítása és igazolása érdekében a Magyar Ügyvédi Kamara szakemberei is megvizsgálták a programot, segítségükkel így egy precíz, jól használható eszközt adhatunk a magyar ügyvédek és kollégáik kezébe.

Bővebb információ a CompLex Kiadó Kft. honlapján. Ha kérdése van, keresse ügyfélszolgálatunkat a (40) 464-565-ös telefonszámon vagy az info@complex.hu e-mail címen.